loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 3167 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (1)

http://sms68.rzb.ir/

 


 

چندی پیش خبر دستگیری امیر تتلو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی کشور داشت. او جزء آن دسته از خوانندگانی است که آثارش را به شکل زیرزمینی منتشر میکند. وی بعد از آزادی ندامت نامه ای منتشر کرده است و خطاب به مردم صحبتهایی داشته است که در زیر به آن اشاره میشود.

او ندامت نامه اش را در فضای مجازی منتشر کرده می گوید:


 

سلام می کنم به همگی

معذرت می خوام، معذرت می خوام، معذرت می خوام، ببخشید که باعث نگرانی شدم. خیلی ممنونم از همه دوستان، از همه کسانی که به گوشم می رسید واقعا نگرانم بودند. باید بگویم که من علی رغم میل باطنی ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی ها داشتم که باید پاسخگو باشم و پاسخگو هم می شوم و ایشالله که بتوانیم مجوز را بگیریم و بتوانیم تو ایران کار کنیم. فقط این را بدانید که من هر کاری که انجام می دهم و هر فعالیتی کردم فقط و فقط واسه خوشحال کردن شما مردم ایران بوده و هیچ وقت هیچ برگشت دیگری برای من نداشته.

عاشقتونم و ایشالله که بتوانم توکل به خدا این قضیه را حلش کنم و کارهای قبلیم و کارنامه قبلیم را یک خورده سیاهی اش را کم کنم. من شرمنده ام. شرمنده همه مردم ایران. شرمنده همه هواداران که که نگرانشان کردم. شرمنده کشورم. شرمنده همه. این را بدانید که من فقط و فقط و فقط قصدم خدمت کردن بوده و همتون را از ته دلم دوست دارم. عاشقتونم.

گردآوری: مجله اینترنتی اس ام اس شصت و هشت

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرجان در تاریخ 1392/09/24 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

وای امیر جونم عاشقتم ....یعنی میشه یه روزی مجوز بگیری و تو ایران کنسرت داشته باشی؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 727
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 2,190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 38,429
  • بازدید سال : 100,772
  • بازدید کلی : 1,081,900