loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 2222 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (10)

http://www.sms68.rozblog.com/

 

«سامان جلیلی» که چندی پیش در گفت و گو با «موسیقی ما» از تولید نخستین آلبوم رسمی خود با نام «پرتگاه» خبر داده بود، تک آهنگ جدیدی منتشر کرد. اثر جدید جلیلی که ملودی اش را نیز خودش ساخته، «خیال» نام دارد. ترانه این اثر را «شهرام جلیلی» ساخته و تنظیم، میکس و مسترینگ آن را «حامد برادران» انجام داده است. فیروز ویسانلو (گیتار) و کیان دارات (بوزوکی) در این قطعه به نوازندگی پرداخته اند.

«خیال» را در ادامه از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک کمکی

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Milad در تاریخ 1393/03/20 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی بود..
از الان دیگه باهاس رفت سروقت پرتگاه ...

این نظر توسط mamali در تاریخ 1393/03/20 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

فوقلعاده بود...........................
تبریک سامان............

این نظر توسط شب در تاریخ 1393/03/18 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام.مثل همیشه عالی....
ایووووولا.........

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/03/18 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

واقعا زىبا بود سامان جان عاشقتم

این نظر توسط حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی) در تاریخ 1393/03/18 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

جمعه 16 خرداد 1393 - 23:50




عالی عالی عالی عالی

شده شبیه تو تمام بی کسیم می‌خوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بذار خیالت بیاد
نگاه خیس من به یاد تو هنوز یه ابر بارونیه
این بغض لعنتی تو خاطرات من یه عمر زندونیه
برای من کسی شبیه تو نبود تو خلوتم با منی
با جای خالیه همیشه بودنت دوباره زخم میزنی
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه‌های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
به پای من...
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه‌های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
شده شبیه تو تمام بی کسیم می‌خوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بذار خیالت بیاد
هوای گریه‌هام بدون تو پر از هوای پاییزیه
بدون تو اگه بیوفتم از نفس بهای ناچیزیه
تمام زندگیم شبیه شعله‌ی اسیر خاکستره
چه فرقی می‌کنه بذار که از سرم خیال تو بگذره
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه‌های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/03/18 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

چیزی بنام بی نظیر شنیدید

این نظر توسط امین در تاریخ 1393/03/18 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

بعد از فرزاد فرزین که اولین خواننده مورد علاقمه .سامان جلیلی و مهدی احمدوند رتبه دومو دارن .هیچ کدوم فرقی برام ندارن جفتشونو دوس دارم ولی سامانو یه ذره بیشتر

این نظر توسط اشکان در تاریخ 1393/03/18 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

واقعاً کار این پسر حرف نداره
عالی عالی عالی عالی
فوق‌العاده‌س این آهنگ
یکی از بهترین آهنگ‌های چند وقت اخیر
البته غیر از این هم نمیشد انتظاری داشت
خود سامان انتظارات رو بالا برده

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1393/03/18 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

عالی بود عالیی

این نظر توسط مائده در تاریخ 1393/03/18 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

عالی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 727
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 2,190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 38,706
  • بازدید سال : 101,049
  • بازدید کلی : 1,082,177