loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 882 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

http://www.sms68.rzb.ir/

 

 

دیـدین تبلیـغ میـکنن "دستـگاه حـجم دهـنده لـَب "؟؟!! کلـی هـم قیـمتشه؟؟!!

.

.

.

شـما یـه لیـوان بـردار,دهنـتو بـکُن تـو مِـک بـزن , بعـد از سـی ثانـیه بکِـش بیـرون

مُـدل پُــروتِــز شُــتُری تحـویـل بگـیر بـدون کوچکـترین هـزینه

************

در خونه رو میزدن!

دختر داییم ۵ سالشه!

جواب داد : کیه!؟

زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت: منم منم مادرتون!

من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!

گفت : ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم : نع ، فقط من و حبه انگور هستیم

************

آهای دهه شصتیای مجرد:

.

.

.

در مصرف آب صرفه جویی نکنید،

در مصرف برقم صرفه جویی نکنید ،

اصن تو مصرف هیچی صرفه جویی نکنید

،تا می تونید مصرف کنید بذارید ذخایر تموم شه ،

مگه این هفتادیا و هشتادیا تو مصرف شوهر صرفه جویی کردن ؟

ک شما تو مصرف برقو آب صرفه جویی کنید؟!!

بذارید خودشون واسه نسلی ک در حال تولیدشن صرفه جویی کنن!!

والا شما مجردا که دیگه نسلی ندارید!!

************

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارایی که یه پدر و مادر میتونن

بکنن اینه که وقتی پای کامپیوتر نشستی بیاد پشتت وایسه

و الکی دنبال یه چیزی بگرده !

************

جدیدا وقتی با دوستام میرم بیرون

احساس میکنم رفتیم ماموریت عکاسی برای خبرگزاری اینستاگرام و لاین!

************

دختره 11 سالشه پست گذاشته :

سال ها با تــــــــــــــــــــــــو خاطره داشتم

ولی افسوس که زمونه از هم جدامون کرد!

.

.

فکر کنم منظورش با مای بیبی بوده....!!!

************

تو پیاده رو راه میرفتم ازجلو بانک ملی ردشدم درش بازبود بادکولرش یه لحظه خورد

بهم یه کم خنک شدم فکر میکنین بعدش چی شد

مسیج اومده مبلغ ۷۲۴تومان ازحساب شما کسرگردید بابت باد کولر

************

داشتم از توی هال رد میشدم بابام از تو اتاق گفت بیا اینجا کارت دارم.

بهش گفتم No pv

.

اینجا اورژانس...

یکمی کتف راست و زانوی چپم اذیت میکنه

************

کیه؟

کیه؟؟

کیه؟؟؟

کیه؟؟؟؟؟

کیه؟؟؟؟؟؟

کیه ؟؟؟؟؟؟

.

.

.

عکس العمل اعضای خانواده وقتی من تلفن رو جواب میدم

اصن نمیذارن نفسم بالا بیاد!

************

سر امتحان شهري دختره اومد نشست پشت فرمون

سرهنگه گفت روشن کن برو عقب.. !!

دختره ماشينو روشن کرد

پياده شد رفت عقب نشست...

.

ديگه کسي سرهنگ و از اون روز تا حالا نديده. ميگن تو كوچه ها بادکنک ميفروشه.

************

دو قانون اصلی برای ازدواج:

1- قبل ازدواج خیلی خوب فکر کنید .

.

.

.

.

.

2- بعد ازدواج دیگر اصلا فکر نکنید !

چون اگه تو قانون اول خوب فکر میکردی کارت به اینجا نمی کشید .

مثل بچه خوب سرتو بنداز پایین زندگیتو بکن ! دیگه اتفاقیه که افتاده ..

************

ایران از نظر رفاهی بهترین کشور جهان است

.

.

.

.

.

.

.

.

اینو برای 10 نفر بفرست 500 تا فحش جدید یاد میگیری

منم اول باورم نمیشد

************

ديروز داشتم غذا نذري پخش ميكردم

يه پيرزنه اومد گفت: خير از جوونيت ببيني يه غذا بده به من

گفتم: مادر جان غذا تموم شده

گفت: خدا بزنه تو كمرت و رفت...

************

این خانومهایی که میگن مردا سر و ته یه کرباسند ..

ناموسا واسه شما عباس قادری با برد پیت یکیه ؟!

************

همین روزهاست که بعد خرید لپ لپ یه کاغذ توش پیدا کنیم

با این موضوع که: تبریک میگیم شما مالک باشگاه پرسپولیس یا استقلال شدید.

************

داری با گوشیت کار میکنی

یادت میفته امتحان داری

پا میشی میری کتابتو میاری باز میکنی جلوت

بعد به کارت با گوشی ادامه میدی

************

منبع: بیتوته

جمع آوری مجله ی اینترنتی اس ام اس شصت و هشت

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 727
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 2,190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 38,711
  • بازدید سال : 101,054
  • بازدید کلی : 1,082,182