loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 625 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (1)

http://www.sms68.rzb.ir/

 

 

همیشــــــــه مـ ـے گفتنــــد

سختــــــے ها نمکـــ زندگــ ـیستــ

امــــا چــــرا کسـے نفهمیـــــد

“نمکـــــ” براے من که خاطـــــراتم زخمــ ـےستــــ

مـــــزه “درد” مـے دهد

.................

گاهی

کسانی که هزاران فرسنگ از شما فاصله دارند،

می توانند احساس بهتری نسبت به کسانی که دقیقا کنارتان هستند،

در شما ایجاد کنند!

...........

روزی میرسد که

بـــا لبخنـــد تـــو بیـــدار میشـــوم

ایــن روز

هـــر زمــان کـــه میخـــواهـد بــاشـد

فقــطــ بــاشـــــد . . .

.............

خُدایا…

چشم های هیــــچ عاشقی رو…

واسه رسیدن به عشقش…

خیــــس نکن… !

............

مرخصی ندارد

حتی وقت استراحت ندارد

حقوق و مزایا ندارد

بیمه ندارد

ترفیع و پست و مقام ندارد

استعفا یا اخراج شدن ندارد

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

با این حال دوست داشتنی ترین شغل دنیاست ،

عاشق تو بودن…

..............

مرا که میشناسی

وسواس دارم

وقتِ رفتن

تمام خاطرات را تا میکنم

میگذارم کنجِ گنجه

بویِ نفتالین که مشامشان را پر کند

تمامِ بیدها

مجنون می شوند…!

................

باید یاد می گرفتم

از هر چیزی عشق و خاطره نسازم !

شاید . . .

منظورِ باران من و تو نبودیم . . .

...............

گـاهـی بــاید رفـت و

بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ،

مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ،

و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ،

مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ،

رفـتنت ماندنــی مــی شود

وقتــی کـه نبــاید بـروی !

..................

کاش خودت هم مثل خاطراتت

برای ماندن سرسخت بودی . . .

.............

ﻣﮕـــــــﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﻋـُـــﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ

ﮐﻪ ﺩﯾــــــــﻮﺍﻧﻪ ﯼ ﻫـــــــﻢ ,

ﻧﺒــــــــﺎﺷﯿــــﻢ . . .

..............

خاطرات تو همانند دکتریست که ،

من بابت مریضی ام فقط به او سر میزنم !

جالب اینجاست که من هر روز مریضم …

و دکتر هم تسکین بلند مدّت نمیفهمد . . !

..................

ﺁﺩﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭ …

ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

ﺍﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﺑﻖ ﻧﻤﯿﺸﻪ …

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

............

به صدایت که معتاد شدم

رفتی

حالا هر روز

خاطره تزریق میکنم . . .

.............

بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت

فقط یک شماره ی خاموش است . . .

................

چقــدر باید بگذرد

تا مـن در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد میشوم،

تنـــم نلــرزد…

بغضــم نگیــرد…

................

به دوست داشتَنت مشغولم …

همانند سربازی که سالهاست

در مقرّی متروکه ،

بی خبر از اتمام جنگ ،

نگهبانی می دهد…!

................

می دانی که هنوز “دوستت دارم”

عاشقانه ترین هدیه ای است

که برای تو دارم !

................

باران بند آمد

ولی نبودن تو همچنان میبارد

باران بند آمد

ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

................

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

................

احتیاجی به تسبیح نیست ،

دستانت را که به من بدهی

با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم . . .

................

برای از بین بردن یک عدد معشوقه

نم باران کافی ست …

................

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !

................

ﺑﻮﺩﻥ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ ..

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻮﺩ ، ﻧﻪ ﺗﻠـــﻔﻦ

ﻓﻘﻂ ﻧـــﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ ،

ﺭﻭﺑﺮﻭ …

ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ ،

ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻠﻮﺹ

ﺑﻪ ﻫﻤــﯿﻦ ﮐﯿــﻔﯿــﺖ ..

ﺑﻪ ﻫﻤﯿـــﻦ ﺳــــﺎﺩﮔﯽ …

................

چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر ..

که نمـــیتوان ..

تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !

................

منبع: بی اس ام اس

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1394/03/29 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 727
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 2,190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 38,771
  • بازدید سال : 101,114
  • بازدید کلی : 1,082,242