loading...
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی،خبری ایران
AD MiN بازدید : 840 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

http://sms68.rzb.ir/

 


فامیلمون زنگ زده میگه گوشی خوب چی سراغ داری؟

گوشی اندروید۴. ۲ صفحه چار اینچ ۵۰۰ هزار تومنی محکم با کیفیت ساخت بالا

معرفی کردم بعد میپرسه حالا چه رنگ هایی داره؟!!

هیچی دیگه دارم میرم خودمو بکشم

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

من نمیدونم، چرا هر چیزی رو که فکر میکنم توامتحان درست نوشتم

رو میفهمم غلط بوده،

ولی هرچیزی رو که فکرمیکنم غلط نوشتم درست درمیاد

شما هم اینجورید…!؟

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

رفته بودم آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،

معلوم بود تازه کاره!

همینجوری که سرنگوگرفته بود،

لرزون لرزون اومد سمتم وگفت:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

از ترس گفتم:

“اشهدان لااله الاالله”

انقدرخندیدکه نتونست آمپول بزنه.

خداروشکریکی دیگه اومدزد!

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

آخری ندونستیم این پلیس های بزرگراه تو فیلم هشدار برای کبری ۱۱ دقیقا چی کارن

پلیس بزرگراهن؟ پلیس مبارزه با مواد مخدرن؟ پلیس جنایین؟ چیکارن؟؟؟

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

هر کاری میکنم با شماره و آیدی مردم مچ شوهرمو بگیرم گول نمیخوره

آدم نمیدونه از سلامت شوهرش خوشحال باشه یا از شکستش در مچ گیری ناراحت.

اصن یه وضیه

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

عاقا ما یه روز داشتیم واسه خواهرمون که ۳ سالشه شکلک در میاوردیم یهو دیدم داره سرشو تکون میده

نوچ نوچ هم میکنه

ترسیدم بره زنگ بزنه تیمارستان بیان مارو ببرن.

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

فقط یه دانش آموز ایرانی می تونه زنگی که امتحان داره یا تکالیفش رو ننوشته بطور سیل آسایی اشک بریزه

اما بعدش زنگ تفریح طوری بخنده و بازی کنه که تا حالا انگار اصلا هیچ غمی در زندگی نداشته!!!

اصن یه وضی!

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

داداش کوچیکم کلاس اول بود گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه مامان طرف گوشیو جواب داده،

داداشم میگه ببخشید علی هست؟

مامانه میگه شما؟

میگه من بغل دستیشم!

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

قدیما وقتی شام نداشتیم، تن ماهی میخوردیم،

بعد تن ماهی شد ۷ هزار تومن رو آوردیم به املت،

حالا هم که گوجه شده ۶ تومن، نمیدونم از این به بعد چه خاکی باید بخوریم؟

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

یه سوتی دادم شاهکار…

یه بار مامانم گفت :این لباس رو بندازم دور؟ برات تنگ شده.

منم اومدم بگم لاغر شدم واسم گشاد شده اندازم میشه.

گفتم گشاد شدم اندازم میشه.

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

بچه بودم مادرم گفت برو شربت سانکویک بگیر

منم بی توجه به حرفش رفتم

وسطای راه هرکاری کردم یادم نیومد..

به فروشنده گفتم آقا شربت سامسونگ دارید

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

رفتیم امتحان رانندگی…….

یارو بنده خدا بعد از کلی بِلعَخَره قبول شد!!

انقدر خوشحال بود به افسری که امتحان می گرفت

برگشت گفت :

دست درد نکنه کرایه ما چقدر میشه!!؟

هیچی دیگه ماشین با تمام سرنشیا رفت رو هواااا!!!!!!

اصلا یک وضعیتی است.!

++++++طنز جدید و خنده دار++++++

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟

سافاری؟

اکسپلورر؟

اپرا؟

فایرفاکس؟

میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه!

گردآوری: مجله اینترنتی اس ام اس شصت وهشت

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    " اس ام اس در خواستی شما "
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 746
  • کاربران آنلاين
  • 01.bryandilla
  • 02.michaelsex
  • 03.raymondfum
  • 04.thomasvargy
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 2,149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,824
  • بازدید ماه : 12,824
  • بازدید سال : 203,519
  • بازدید کلی : 1,184,647